środa, 23 lipca 2014

'Powitanie'

Cześć, z tej strony Aleks (Najka.). 
 Od dziś będę pisał na tym blogu, mianowicie dodawał stylizacje. Co tu dużo mówić, mam nadzieję że moje stroje przypadną Wam do gustu i 'przejdę' okres próbny. : ) 


Stylizacja streetowa z nutą elegancji. 
 Uprzedzam - nie trzymam się zasad, lubię łączyć kwiatki z ptaszkami, kółka z paskami. Oczywiście z umiarem. 


Top - Fallen Angel 
Apaszka - Callie's Picks
Spodnie - Callie's Picks
Pasek - It Girls
Kopertówka - Saint Laurent Tribute
Sandałki - Pretty n'Love

5 komentarzy:

  1. Witaj, ładna stylizacja. Jedynie torebka mogła być inna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, witaj. :) Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej. Bardzo lubię twoje stylizację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna, cześć :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka to mi się nie podoba, reszta jest fajna. Z chęcią zobaczę więcej Twoich stylizacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Widać, że lubisz bawić się modą i wychodzi Ci to świetnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)