sobota, 19 lipca 2014

Brass Buttoned Jacket

Wczoraj udało mi się znaleźć tą wspaniałą kurtkę za 99sd, może nie była to jakaś ogromna okazja, ale kurtka mi się podoba i chciałam ją mieć już od jakiegoś czasu. Stylizacja nie jest wymyślna, zwykła elegancka, uważam, że właśnie w takiej stylizacji ta kurtka wygląda najlepiej.
Co myślicie o tej stylizacji?
| kurtka - Gucci Tribute | top - Bonjour Bizou | naszyjnik - Royalty | pasek - Fendi Tribute | spodnie, torba - Basic | buty - Saint Laurent Paris Tribute |

4 komentarze:

  1. Według mnie przydałby się jakiś akcent kolorystyczny, ale jest ok ;)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie. Naprawdę podoba mi się ten żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, nie jest przesadzona :)
    Kurtka świetna :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. Elegancka, ale nadająca się na w sumie na co dzień. Kurteczka jest świetna, muszę przyznać, że pierwszy raz ją widzę. Jak dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)