niedziela, 27 lipca 2014

Zebra Zip Top

Czuję się smutna, bo skończyłam czytać "Miasteczko Salem". Strasznie się wciągnęłam w tą książkę. Jeśli lubicie mały dreszczyk i odrobinę fantasy to polecam wam przeczytać. Mam zamiar obejrzeć jeszcze film. Ktoś oglądał? Polecacie?
Co do stylizacji to nie jest nowa. W tym melancholijnym samopoczuciu nie mam ochoty niczego tworzyć, ani wymyślać.
 | top - Versace | spodnie - CP (ELLE) | buty - Bonjour Bizou | kapelusz - Bonjour Bizou | tatuaże - Evil Panda | torebka - Versace |  okulary - CP  |  pasek - DKNY  |  kamizelka - Mark Fast |

2 komentarze:

  1. Może nie nowa, ale ciągle fajna. O filmie niestety nie słyszałam, ale może się skuszę i przeczytam książkę, bo filmu przed książką nigdy nie oglądam :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Nie do końca odpowiadają mi tutaj te buty, ale poza tym podoba mi się.
    Skoro polecasz tę książkę, to chyba po nią sięgnę, gdy tylko przeczytam moje ostatnie nabytki ;) Filmu nie oglądałam ze względu na to, że książkę miałam w planach przeczytać już jakiś czas temu, ale ciągle wpadały mi w ręce jakieś inne, a ja wolę najpierw przeczytać, a dopiero potem zobaczyć ekranizację :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)