poniedziałek, 4 sierpnia 2014

3w1 - mini loteria

Witam, dziś przygotowałem dla Was post w wersji 3w1, czyli jak łatwo się domyślić chodzi o większą ilość stylizacji. Początkowo chciałem pokazać outfity z zastosowaniem butów za sm, wprawdzie zrobiłem tak, ale co z tego jak w każdej stylizacji musiał znaleźć się Dior. 
To wina miłości do Tributów. 

Spośród osób które skomentują post, wybiorę dwie, które otrzymają zestawy butów.



Sądzę że nie muszę opisywać stylizacji, jedyne czego nie zrobiłem to zmian makijażu, załóżmy więc, że te usta to naturalny kolor. :) 

Dziś także odpuszczę sobie rozpis marek, więc jeżeli macie jakiekolwiek pytania - na wszystkie odpowiem w komentarzach.



16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje! Wszystkie mi się podobają, a usta też pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje :) Najbardziej podoba mi się pierwsza, świetnie połączyłeś spódniczkę z tym topem. Wybrałeś rzeczy, które sama posiadam i cieszę się z tego bo twoje stylizacje zainspirowały mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się ostatnia. Ta kurteczka jest niesamowita! Wcześniej nie byłam do niej przekonana, ale teraz zmieniłam co do niej zdanie. Co jest trochę przykre, bo jestem spłukana. :D
    Kolorystyka jest świetna, wszystko się ze sobą ładnie zgrywa, jeszcze te rude włosy...
    Szkoda tylko, że nie mam żadnej z tych rzeczy. :D Ale i tak jestem zainspirowana i może dzięki tobie sama zrobię jakąś własną stylizację. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje, najbardziej podoba mi się druga stylizacja, fajne połączenie spodni z bluzką i narzutą.

    SrebrnaBlue

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe stylizacje :)
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ile komentarzy, gdy tylko jest loteria xD Skąd ja to znam... Na ale nic, przejdźmy do stylizacji.Najbardziej przypadła mi do gustu druga, ponieważ użyłeś moich ukochanych spodni i równie lubianej narzutki. Pozostałe dwie też są świetne, ale jednak dla mnie dwójka wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd jest ta bluzka z drugiej stylizacji?
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj pokupiłam butów i torebek za sm. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia stylizacja najlepsza;) mam buty z pierwszej stylizacji ale nie wiedziałam z czym je połączyć. xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga stylizacja są super, trzecia jakoś nie przypadła mi do gustu, ale większość osób w komentarzach mówi że jest fajna, więc pewnie taka jest xd

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje. Najbardziej podoba mi się pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się numer 1. Jednak muszę przyznać, że wszystkie są piękne. Elementy w nich zawarte tworzą modną całość
    fifi1406

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! piekne stylizacje, kazda jest sliczna i orginalna. Najbardziej mi sie poddoba pierwsza stylizacja. Panuje w niej piekne polaczenie kolorow. Bardzo podoba mi sie jej styl, i ta spudniczka... kocham ja, ale jej nie posiadam, poniewarz brakuje mi sd. Co do makijarzu tez pasuje, nie musialas zmieniac. Druga stylizacja bardzo mnie zaskoczyla. Zawsze widzialam ta nazutke w stylizacji eleganckiej, czyli spudniczka i szpilki, a tutaj polaczylas je z spodniami, i to dziurawymi, a jeszcze bardziej zadziwia mnie to, ze wyszlo idealnie. Ostatnia stylizacja tez jest ladna, ale nie pasuje mi tutaj lancuch i kopertowka, ale to nic za bardzoo nie zmienia.
    kadaer010

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)