sobota, 9 sierpnia 2014

Mint

Dzisiaj przygotowałam stylizacje z sukienką z nowej kolekcji Fever i butami z nowej kolekcji Subcouture. Przez sukienkę i jej dekolt musiałam zmienić skórę doll, nie za bardzo mi się podoba, ale i tak to ten kolor stanika najbardziej mi pasuje ze wszystkich, które można kupić tak więc chwilowo moja doll stała się strasznie ciemna.
Jak Wam się podoba ta stylizacja?Która wersja jest waszym zdaniem lepsza?
| sukienka - Fever | naszyjnik - LE | tatuaż - INK'D | torebka - Coco Chanel | okulary - Callie's Picks | buty - Subcouture |

4 komentarze:

  1. Cały czas odkładałam napisanie komentarza, bo zastanawiałam się czy bardziej podoba mi się z krzyżykiem czy bez i w sumie sama nie wiem. Obie są bardzo ładne. Kupiłam te buty i myślałam, że będą pasowały tylko do ciemnych, ciężkich stylizacji, a Ty pokazałaś mi, że z lekką, delikatną sukienką, również pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bardziej podoba mi się bez krzyża na łańcuszku, ale obie wersje są jak najbardziej w porządku :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)