niedziela, 24 sierpnia 2014

Wonderful + wyniki

Trochę mnie tu nie było, ale nadrabiam zaległości! ;-) 
Pierw zacznę od wyników, torebkę z poprzedniego postu zgarniają: jusia95, AleDeDzula oraz xxprincessasxx, natomiast spodnie HB: agnieszka5503. Gratulację!

(zgłoście się do mnie w komentarzu (Najka.), macie na to 24h + miejcie już daną rzecz w wishliście)


Co do dzisiejszej stylizacji, kolorowy miszmasz. 
Wszystko dobierane pod chustę, a więc nie ma mowy aby nie pasowało, ha! :D
(o ew. marki, piszcie w komentarzach!) 
Ja lecę cieszyć się ostatkiem wakacji, pozdrowionka! :* :D

7 komentarzy:

  1. Szczerze, to właśnie chustka mi się nie podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi torebka i chustka nie pasuje.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  3. Oł je, mam spodnie. Dzięki dzięki ^^ Ładna stylizacja, chustka nawet trochę tu pasuje ;-)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE I DZIĘKUJĘ! :D Świetna stylizacja!
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie to tutaj troszkę wyszło tak, że chustka i torebka żyją swoim życiem, a reszta swoim. Jakoś połączenie tych dwóch "światów" mnie nie przypadło do gustu.
    Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chwilę, więc pisze, że nie mogę wygrać, bo jestem redaktorem tego bloga. ;) Stylka całkiem, całem. Następną stylizację masz zrobić bez użycia spodni, dla mnie. :P ;D Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za późno przeczytałem komentarz :(( Kolejna będzie w kiecce!

      Usuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)