niedziela, 3 sierpnia 2014

freeky

 Ciepło, słońce, plaża, woda -żyć nie umierać, jedyne w co trzeba zafundować to dezodoranty dla osób poruszających się komunikacją miejską, rozumiem, problemy z potliwością ale nie trzeba od razu pokazywać tego całemu światu. 

Co do stylizacji - elegancki look. 
(Jeżeli ktoś ma na zbyciu paski Fendi, chętnie odkupię!)
***
Z tego miejsca chciałbym złożyć najserdeczniejsze życzenia jednej z czytelniczek - Czekoladka333, dziś dziewczyna obchodzi swoje urodziny! :) 
Tak więc sto lat! 




Okulary - Callie's Picks
Top - Young Hollwood
Blazer - RIO
Pasek - Fendi Tribute
Bransoletka - Dior Tribute
Spodnie - LE
Torebka - Bonjour Bizou
Buty - It Girls

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za życzenia! Bardzo mi miło :)
    Stylizacja bardzo ładna, dobrze Twoja doll wygląda w tych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się do życzeń :)
    Co do pasków z Fendi, mam cały komplet, ale raczej nie zdecyduję się na ich sprzedaż.
    A stylizacja bardzo mi się podoba. Mam jedynie wątpliwości, jeśli chodzi o dobór bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też składam życzenia! Ja mam jeden pasek i nie planuję odsprzedawać go. Ładna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko jeden pasek i go uwielbiam, niestety :c Stylizacja śliczna.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna + najlepszego dla Czekoladki :*
    szklanka9

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)