sobota, 23 sierpnia 2014

Skiny Supermodel Pants

Nowa kolekcja Young Hollywood całkowicie mnie zaskoczyła, miałam tylko 500sd, które zostały mi z kasy, którą zbierałam na LE, przez ograniczone fundusze nie kupiłam wszystkiego co chciałam, ale na szczęście wystarczyło mi na większość tego co mi się podoba. W pierwszej stylizacji z najnowszymi rzeczami YH użyłam trzech artykułów z tego sklepu, ale główną rolę w tej stylizacji odgrywają niebieskie spodnie, ogólnie nie przepadam za takimi kolorami, ale tutaj po prostu mnie oczarowały. 
Jak Wam się podoba stylizacja?
| spodnie, buty, bluzka - Young Hollywood | pasek - Fandi Tribute | torebka - Supertrash Girls |

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna. Ja załapałam się tylko na szpilki, a bardzo podoba mi się ta bluzka :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne spodnie, szkoda ze zabraklo mi kasy zeby je kupic.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. Niestety, kiedy zdecydowałam się na zakup spodni, już ich nie było :/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)