piątek, 8 sierpnia 2014

subcouture

I jak Wam się podoba kolekcja Subcouture? 
Moim zdaniem jest kilka perełek, poniżej przedstawiam Wam dwie, torbę oraz kurtkę ćwiekowaną które powinny znaleźć się w Waszej szafie. : ) 

Ps: Nie bójcie się do mnie pisać na sd, wczoraj dostałem wiadomość od jednej czytelniczki że jestem przerażający. :( No wiecie co... 

 
1. Okulary - Callies Picks, Sukienka - Dior Tribute, Narzutka - Evil Panda, Torebka - Subcouture, Buty - Riviera
2. Kurtka - Subcouture, Wisiorek - Original Future, Bluzka - Basics, Spodnie - Callies Picks, Plecak - Basics, Buty - Saint Laurent Tribute

9 komentarzy:

  1. Dlaczego przerażający? xD
    Torebkę i kurteczkę kupiłam jako pierwsze. Uważam, że są naprawdę świetnie i w Twoich stylizacjach prezentują się równie dobrze. Bardziej podoba mi się chyba pierwsza, ale druga też jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu przerażający, wredny, nudny, głupi, cokolwiek ale przerażający? Tego nawet nie da się uzasadnić.xd

      Usuń
  2. Ja jeszcze niczego nie kupiłam, ale niedługo wybiorę się na zakupy. Stylizacje są bardzo ładne, szczególnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jesteś! :D
    Mnie coś zmusiło i kupiłam dziewięć rzeczy, te siły pozaziemskie są w tym miesiącu bardzo silne...

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba działają na nas te same siły :P Najpierw miałam ograniczyć się do dwóch rzeczy, a po chwili koszyk pełny ;)

      Usuń
  4. Ja na razie kupiłam tylko bransoletkę. Świetne stylizacje.
    Nie jesteś przerażający.:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, ja również nie widzę powodu dla któregoś ktoś mógłby twierdzić, że jesteś przerażający :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Przerażający? Haha, u mnie też bywało. Bywało też, że jestem wampirem, kotojadem... No cóż bywa ;d Stylizacje świetne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)