czwartek, 14 sierpnia 2014

Wyniki Konkursu Partnerskiego

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników partnerskiego konkursu, który organizowaliśmy z blogiem stardoll i my. Dziękujemy Wam za duże zainteresowanie, wasze prace były bardzo ciekawe i miałyśmy w czym wybierać :)
Pierwsze miejsce otrzymuje autorka tej pracy:
Po 100sd i poniższy zestaw ubrań zgłoś się w mojej  KG.
 Drugie miejsce otrzymuje autorka tej pracy: 
Po 50sd i sukienkę LE zgłoś się w KG Kai
Trzecie miejsce otrzymuje autorka tej pracy:
Po 25sd i kurtkę zgłoś się w KG Kai
Gratulujemy, po nagrody zgłoście się do niedzieli.

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Trzecia sypialnia jest najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. zupełnie o nim zapomniałam :(, gratulacje,piękne pokoje
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, dziękuję bardzo! Cieszę się, że komuś przypadła do gustu moja sypialnia :) Gratuluję oczywiście dziewczynom, świetna robota ;)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, w pełni zasłużone :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie! Naprawdę rewelacyjne prace :) Mnie najbardziej do gustu przypadła pierwsza-dla mnie ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo i gratuluję! Najbardziej podoba mi siè pierwszy pokój :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)