poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Pink Patent Moto Jacket


Już zdążyłam się zakochać w tych niebieskich spodniach, są całkiem inne niż wszystkie które posiadam, więc za pewne to stąd się wzięła ta fascynacja. Dzisiaj połączyłam je z różową kurtką, może nie wszystkim podpasuje takie połączenie kolorystyczne, ale mi się podoba.
Co sądzicie o stylizacji?
| kurtka - Antidote | naszyjnik - Saint Laurent Paris Tribute | bluzka - Fallen Angel | torebka - D-Signed | spodnie - Young Hollywood | buty - Nelly |

6 komentarzy:

  1. Dla mnie za dużo rzeczy się błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama sobie się dziwię, ale podoba mi się to połączenie. Ciekawie to wygląda, na pewno nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie, bardzo ciekawa stylizacja :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi się podoba to połączenie kolorów.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)