wtorek, 5 sierpnia 2014

Marynarka i cygaretki

Na początku chciałam podziękować wszystkim osobom, które były za tym, bym została na blogu. :)

Dzisiaj w praktycznie samych tributach. Marynarka i spodnie to moje ostatnie  łupy z odchodzącej już kolekcji Dior' a. Wykupiłam wszystko co chciałam. Uważam, że sklep zrobił dużą furrorę i za niedługo ubrania z niego będą wiele warte. Połączyłam jedne z moich ulubionych kolorów, czyli fioletowy, czarny i złoty.
                              | naszyjnik - Dior  | top - Rio | spodnie - Dior | buty - Valentino | beret - DKNY | tatuaż - Evil Panda | torebka - Valentino | marynarka - Dior |

6 komentarzy:

  1. Beret DKNY *.* Zazdro, też go chcę :D Też wykupiłam z Diora praktycznie wszystko, co chciałam. Ładna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylka taka sobie :c Ale fajnie, że będziesz dlaej pisać.
    Sprzedaj mi ten naszyjnik, spodnie i marynarkę. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się buty, ale poza tym stylizacja jest całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodni miałam nie kupować, ale pomyślałam że mi się przydadzą i że są ładne do robienia stylizacji. No i proszę, nie myliłam się, stylizacja jak większość Twoich, śliczna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie genialne, o marynarce w końcu zapomniałam. Może uda się upolować w bazaarku. Całość bardzo mi się podoba, nie jestem jedynie przekonana co do butów tutaj, mimo że są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)