wtorek, 19 sierpnia 2014

Say something + mini loteria.


Miało być za sm, nie dałem rady. : ( 
Stylizacja, można powiedzieć do szkoły, przydałoby się tylko zasłonić brzuch. :) 
Jako że na zbyciu mam trochę sm, z pośród komentarzy wylosuję trzy osoby które zgarną poniższą torbę!
+ jeden stały komentator ma szansę wygrać spodnie HB. :D
 




Okulary - Mr.
Top - It Girls
Łańcuch - PPQ
Pasek - Fendi Tribute
Spodnie - It Girls
Torba - Wild Candy
Buty - It Girls


Lubię oryginał, ale cover jest przekozacki! 
(dla miłośników, 'wolnych, romantycznych' kawałków)
 


10 komentarzy:

  1. Śliczna, Genialna i wgl za**bi*ta xD

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fajna byłaby do szkoły, chyba w dużej mierze dzięki tym okularom, które bardzo dobrze tutaj wyglądają, w sumie ogólnie bardzo je lubię. Dla mnie w porządku zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja genialna! Muszę sobię kupić te okulary :P
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja! Okulary nadają fajnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo mi się podoba. Nic bym nie zmieniła :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam nie kupować tych spodni, ale mnie do nich przekonałeś. :D Jutro sobie je kupię jak z sd z utylizowania kwadratów. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta stylizacja :)
    xxprincessasxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Podobają mi się spodnie
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, podobają mi się te spodnie :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! I faktycznie mogłaby być do szkoły gdyby zakryć brzuch
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)