wtorek, 26 sierpnia 2014

Leather Laces Skirt

Dzisiaj wróciłam do wcześniejszego wyglądu doll, szczerze mówiąc to zastanawiam się, czy ten z ciemniejszą karnacją jednak nie był lepszy, sama się dziwie swoim dylematom kiedyś uznawałam tylko bladą karnację, najjaśniejszą jaka była, a teraz zastanawiam się czy ciemna nie jest lepsza...
Stylizację robiłam do spódniczki HB, którą w końcu kupiłam, chciałam to zrobić jak tylko weszła do plazy, ale jakoś tak wyszło, że tego nie zrobiłam.
Jak Wam się podoba stylizacja?
| naszyjnik - LE | top - Evil Panda | spódniczka - Fallen Angel | torebka - Saint Laurent Paris Tribute | buty - Sonia Rykiel |

5 komentarzy:

  1. W takiej wersji lubię Twoją doll najbardziej ;) Stylizacja bardzo podoba mi się w swojej prostocie. Świetnie wygląda połączenie tej spódniczki i topu. Jak najbardziej podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja mi się bardzo podoba! Ta karnacja najbardziej pasuje do twojej doll.
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, karnacja ta jest ok :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)