niedziela, 31 sierpnia 2014

The End

Wakacje się skończyły, mam teraz powakacyjną depresję i czuję się tak jakby umarł ktoś kogo bardzo lubiłam... Nie wiem czy wy też macie czasami takie wrażenie, że w czasie wakacji szkoła wydaje się być taka odległa i nierealna, tak jakby nigdy nie istniała, a w roku szkolnym wakacje wydają się być nierealne, tak jakby nigdy nie miały nadejść, ja zawsze mam takie wrażenie...
Do pogłębienia mojej depresji przyczynia się też "piękna" pogoda za oknem, wygląda na to, że ona też rozpacza nad końcem tej najlepszej części roku...
| bluzka - Coco Chanel Tribute | sukienka - Tingeling | torebka - Rio | buty - Saint Laurent Paris Tribute |



7 komentarzy:

  1. Skoro jesteś w stanie depresji to wiedz że nie jesteś sama.
    Pocieszają mnie święta i sylwester póki co. : l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe pocieszenie, do tego jeszcze cztery miesiące

      Usuń
  2. Ja mam na szczęście jeszcze miesiąc wolnego, ale pogoda faktycznie mnie trochę dołuje.
    Stylizacja mimo tego, że jest dość "smutna", to bardzo mi się podoba. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam depresje.Mama mi mów, ze mam ją 365 dni w roku. :P Stylizacja taka smutna, ale ładna. :D
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest ładnie :)
    Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. U.mnie też brzydko, a stylizacja ładna.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj przyjechałam z wakacji i tak, mam depresję, jestem smutna, jutro do szkoły. Ale pocieszam się, że w innych krajach już chodzą.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)