piątek, 1 sierpnia 2014

Dekoratorski Konkurs Partnerski

&
Wraz z naszym nowym partnerem stardoll i my organizujemy konkurs dekoratorski, prace możecie wykonać w swoim apartamencie, lub w apartamencie Kai. Tematem konkursu jest:
Waszym zadaniem jest zrobienie pracy zgodniej z tematem, prosimy o podpisanie prac swoim stardollowym nickiem w prawym dolnym rogu, zalinkowane prace podajcie w komentarzu pod tym postem, lub na blogu stardoll i my. Każdy może oddać tylko jedną pracę, niepodpisane prace nie będą brane pod uwagę.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest obserwowanie obu blogów.

Przewidziane nagrody:
Za pierwsze miejsce 100sd plus zestaw ubrań.

Drugie miejsce 50sd oraz sukienka LE
Trzecie miejsce 25sd oraz marynarka Subcouture
Pamiętajcie, żeby zgłosić się do konkursu musicie być obserwatorami obu blogów!!!
Prace przyjmujemy do 13 sierpnia, wyniki ukażą się dzień później.
Powodzenia :)


5 komentarzy:

  1. Nagrody kuszące, ale w dekorowaniu wnętrz nie jestem dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Zgłaszam się. http://i61.tinypic.com/t7l4zp.jpg Mam nadzieję, że się spodoba :) ~pauliina001

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:)
    http://bankfotek.pl/image/1770434

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zobaczyłam poziom prac stwierdziłam, że moja sypialnia się do nich nie umywa. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)