sobota, 30 sierpnia 2014

Antidote

Dzisiaj mam dla Was dwie stylizacje, wczoraj przeglądałam bazar i zalazłam tam dwie rzeczy z antidote w całkiem przystępnych cenach. Najpierw kupiłam srebrną spódniczkę za 72sd, później różową torbę za 44sd. 
Jak Wam się podobają stylizacje
1|kurtka, spódniczka - Antidote|naszyjnik - Saint Laurent Paris Tribute|bluzka - Fallen Angel|torebka - RIO|bransoletka - LE|buty - Nelly|
2|kurtka, torba - Antidote|bluzka - Archive|naszyjnik - Royalty|spodnie - Supertrash|buty - Nelly|

8 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje.
    Szczególnie pierwsza
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, obie bardzo mi się podobają ♥ Nie lubię tej spódniczki, natomiast neonowy plecaczek od dawna jest na mojej liście ,,Chętnie zobaczę w mojej szafie", muszę go kiedyś poszukać. Bardziej podoba mi się druga stylizacja, aczkolwiek pierwsza też świetna <3 Szkoda, że nowej kolekcji Antidote ani widu, ani słychu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje. Masz szczęście do wyszukiwania okazji w sb. Mnie bardziej podoba się pierwszy zestaw, ale drugi też jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie za bardzo się wszystko błyszczy i wygląda trochę kiczowato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja boskie.Zazdroszczę torebki. :P
    AleDeDzula

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper :) Bardzo ciekawe stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogratulować torebki :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)