niedziela, 18 maja 2014

#10 - Red ;)

Cześć kociałky moje, baaardzo a to bardzo was przepraszam za wczorajszy brak :( Nie miałam kiedy, bo stylkę dopiero wieczorkiem zrobiłam a potem to tylko się działo... XD Za to dzisiejszy look jest utrzymany w brązie i czerwieni ;* Co myślicie?

Spodenki - RIO, top - BASIC, buty - Fallen Angel, tatuaż - EVIL PANDA, kurteczka - Olsenboye, opaska - MISS SIXTY, kolczyki - Rivera, plecaczek - Mr. ;)

Mini loteria ( z okazji 10 posta!!! ♥ ) :
Do wygrania oto ten strój kąpielowy :




10 komentarzy:

  1. Nawet fajna :)
    Do loterii się nie zgłaszam.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna podoba mi się. Kocham te spodenki, są prześliczne, fajnie że wróciły :)
    + zgłaszam się do loterii.
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :)
    Zgłaszam się do loterii
    martini1002

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna.
    zgłaszam się
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co mi sie nie podoba to ten tatuaż a tak to reszta extra :D

    alapole

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna kolorystyka, spodenki bym zmieniła na czarne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szału nie ma :c Ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja średnia, ale nie najgorsza.
    + zgłaszam się do loterii.

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)