niedziela, 18 maja 2014

Powrót do normalności?

Tak żeby Voldek nie zawładnął dzisiaj moimi stylizacjami, przedstawiam Wam coś normalnego :p
A tak w temacie Voldemotra, lubicie Harry'ego? Ja jestem mega fanką, znam ponad 80 zaklęć, wyrecytować spokojnie mogę 40 i oczywiście powiem do czego, które służy. Każdą książkę przeczytałam co najmniej cztery razy, a ile razy oglądałam filmy to tego nie jestem wstanie policzyć, ale powiem, że czasem mówię kwestie bohaterów razem z nimi np. w szóstej części bardzo lubię ten fragment kiedy Draco w pociągu mówi "Hogwart, żałosna imitacja szkoły. Rzuciłbym się z wieży astronomicznej, gdybym miał tu siedzieć jeszcze przez dwa lata." Dodam jeszcze, że co jakiś czas robię sobie maraton Pottera, niestety tylko raz udało mi się obejrzeć wszystkie osiem części pod rząd, pozdrawiam osiemnaście godzin oglądania :)
Ech chyba jestem uzależniona, tak się rozpisałam, a miało być normalnie :p
Co myślicie o stylizacji?


| kurtka - Archive | sukienka - Fallen Angel | pasek - It Girls | torebka - Nelly | buty - Valentino Tribute |

9 komentarzy:

  1. śliczne buty i kurteczka, sukienka niezbyt przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. 18 godzin oglądania? O nie to nie dla mnie. Też lubię Harry'ego, ale nie aż tak jak Ty :P Stylizacja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swego czasu równiez byłam maniakiem hp xd jednak na szczęście mi przeszło, choć oczywiście gdy tylko leci gdzieś w tv, rzucam wszystko i lecę oglądać. jakiś sentyment zawsze będzie :D

    stylizacja w sumie bardzo ładna, choć na pierwszy rzut oka nie byłam tego taka pewna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pisze się Wingardium ;p

      Usuń
    2. No nie sprowokowałaś mnie i muszę teraz to zrobić :(
      Ok to zaklęcia, które pamiętam xD
      Avada Kedavra - uśmiercające
      Crucio - torturujące
      Imperio - ten na kogo rzucisz zaklęcie będzie robił to co chcesz
      Wingardium Leviosa - zaklęcie lewitacji
      Alohomora - zaklęcie otwierające
      Relashio/Diffindo - zaklęcia przecinające
      Incendio - zaklęcie podpalające
      Sectumsempra - zaklęcie powodujące liczne rany cięte (na ciele)
      Levicorpus - zaklęcie powodujące powieszenie do góry nogami człowieka za kostki
      Lumos - zaklęcie dające światło (różdżka się świeci) i odkrywające sekrety
      Nox - kończy działanie zaklęcia lumos
      Accio - zaklęcie przywołujące
      Arania Exumai - zaklęcie, którym można walczyć z pająkami
      Reductio - zaklęcie zmniejszające
      Reducto - zaklęcie niszczące
      Aquamenti - zaklęcie dające wodę
      Petrificus Totalus - zaklęcie powodujące zesztywnienie ciała
      Chłoszczyść - zaklęcie czyszczące
      Drętwota - zaklęcie oszałamiające
      Impedimenta - zaklęcie spowalniające
      Vera Verto - zaklęcie zmieniające zwierzęta w kielich
      Bombarda/Confringo - zaklęcie wybuchające
      Expulso - zaklęcie stosowane w pojedynkach
      Muffliato - kiedy rzucisz to zaklęcie nikt nie podsłucha twojej rozmowy
      Protego - zaklęcie tarczy
      Depulso - zaklęcie odpychające
      Expecto Patronum - zaklęcie tworzące "strażnika" chroniącego przed dementorami
      Obliviate - zaklęcie zapomnienia
      Homenum Revelio - zaklęcie sprawdzające czy ktoś jest w budynku
      Reparo - zaklęcie naprawiające
      Engorgo - zaklęcie powiększające
      Expeliarmus - zaklęcie rozbrajające
      Opunio - dokłanie nie wiem co robi, ale Hermiona tym zaklęciem zmusiła ptaki do zaatakowania Rona
      Confundus - zaklęcie konfundujące (powodujące zmieszanie, oszołomienie)
      Legilimens - zaklęcie dzięki któremu można się wedrzeć w czyjś umysł
      Morsmordre - zaklęcie którym się robi mroczny znak na niebie

      Ok więcej już nie napiszę z pamięci xD Pewnie i tak was to nie obchodzi, ale ja mam satysfakcję, że jeszcze pamiętam te zaklęcia, chociaż w tym roku nie czytałam żadnej części Harry'ego :p

      Usuń
  5. Jakoś tak średnio.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)