środa, 21 maja 2014

Starość?

Hej, pochwalę się, dzisiaj mam urodziny :p Ech sama nie wiem kiedy zrobiłam się już taka "stara", za rok już osiemnastka, (OMG jak to dziwnie brzmi) a pamiętam, jakby to było niedawno jak szłam do podstawówki.  Kurczę za szybko to wszystko mija... Dobrze to już koniec moich filozoficznych rozpaczań nad przemijaniem życia, czas przejść do stylizacji :) Stylizację zrobiłam pod tą spódniczkę,  wygrałam ją na loterii i chciałam ją wykorzystać, aby nie wisiała bezczynnie na wieszaku.
Co o niej myślicie?

| top - Velvet Orchid | buty, pasek - Fallen Angel | tatuaże - Evil Panda | bransoletka - LE | spódniczka - Tribute (nie mam pojęcia jakie, na metce jest tylko jakiś zygzak nieprzypominający liter) |

9 komentarzy:

  1. STO LAT, STO LAT! Życzę Ci wszystkiego co najlepsze, spełnienia najskrytszych marzeń, również aby blog się dalej rozwijał i był jednym z najlepszych. :)
    Stylizacja wyszła Ci super, niczego jej nie brakuje i nie ma niczego w nadmiarze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, szczególnie chciałabym żeby spełniły się te związane z blogiem :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego. Stylizacja świetna. Aby dać jeszcze lepszy efekt podkreśliła bym usta szminką w kolorze spódnicy ale i bez tego wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do życzeń :) Wszystkiego co najlepszego oraz spełnienia marzeń i abyś jak najdłużej prezentowała nas swoje stylizacje :* Kolejny raz jestem pod wrażeniem, świetnie wykorzystałaś tę spódniczkę ;) Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) Ładna stylizacka

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat! widzę, że z tego samego rocznika :D życzę ci żeby blog się rozwijał, spełnieni marzeń i powodzenia w życiu prywatnym! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja ładniutka c;
    +spóźnione życzenia, dla mnie to czas mógłby stanąć na mojej 18 , tak żebym prawko chociaż miała :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)