czwartek, 22 maja 2014

Hot Studs Skirt

Nie miałam dzisiaj czasu na stylizację, więc postanowiłam wykorzystać po raz pierwszy tą spódnicę. Jak zwykle dylemat czy z narzutką czy bez. Czy Wy też macie takie zamieszanie w szkole i pół klasy poprawia oceny? Mnie na dzień dzisiejszy czeka do poprawy matma, a na jutro zarys dialogu rozmowy kwalifikacyjnej (uroki technikum ekonomicznego). Wracając do stylizacji - która wersja lepsza? Zaproponujcie co byście zmieniły ;)
 Narzutka, naszyjnik - PPQ | Top - Basic | Spódnica - Callie's Picks | Buty - Young Hollywood | Torebka - Decades

Co sądzicie? :)

5 komentarzy:

  1. pierwsza, w której nie zmieniłabym nic :) o może makijaż oka na ciemny smokey eyes, ale ni ma co się czepiać szczegółów xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna druga wersja lepsza. Tak wiem znam to jutro poprawiam matmę i anglika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam, ja mam napisać test z anglika z całego roku z grupy bardziej zaawansowanej bo chcę się przepisać. Właśnie teraz uczę się 14 stron A4 słówek. Mam czas do 7 czerwca xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja fajna, obie wersje są dobre, ale osobiście nie przepadam za tą spódnicą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga wersja jest lepsza :) ta spódnica jest przecudna...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)