piątek, 16 maja 2014

#9 - City chick girl ;D


Wena mnie nawiedziła ;D I wgl jakoś tak fajniej i pogodniej się zrobiło! Po prostu jest super! Kolejna na dziś stylizacja raczej typowo plażowa, lecz może i w lato gdzieś na podwórko? Nie wiem, ale jest utrzymana w ciemnej kolorystyce z małymi wstawkami żółtego i kolarowego w topie ;* Miałam mały dylemat cd. butów, i nadal nie jestem do nich przekonana ;)

Spodenki - MONTE CARLO, top - NICHOLAS KIRKWOOD TRIBUTE, saszetka ( ? ) ORGINAL FUTURE, buty - bizou, łańcuszek - ( ?) nie ma marki, bransoletki - ( czarna podwójna ) EVIL PANDA oraz Mortal Kiss ;)

7 komentarzy:

  1. Hmmm... Niby pustawo, a niby nie... Kurczę, nie wiem. Tutaj przydałby się chyba jakiś tatuaż na ramionach/klatce piersiowej/szyi lub jakaś biżuteria, a w rękę może tez jakiś dłuższy plecak, bo nóżki też takie gołe.
    Ogólnie bardzo fajnie wszystko dopasowałaś, podoba mi się ;)
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie tutaj za pusto, zgadzam się, że tatuaże by pasowały i plecaczek. ;) Nie za bardzo podoba mi się przeróbka graficzna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się pusto, nudnie a top jest po prostu brzydki sam w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również brakuje mi tatuaży.
    Podoba mi się ta "przechylona" głowa
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda, choć przydałoby się kilka dodatków. Fajnie wygląda ta przechylona głowa. :) Pasuje do tej stylizacji. :)
    ewa9995012

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z tą przechyloną głową ;) Ja bym jeszcze coś dodała do tej stylizacji. Tatuaż albo coś w tym stylu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)