środa, 14 maja 2014

Cry

Witam Koteczki ;* Jak tam u was? U mnie powiem wam ciężko. Siostra odchodzi z sd i co ja mam począć? Muszę się z tym pogodzić, chociaż jest mi przykro ;-; No cóż, nie będę was zamęczała jakimiś drobiazgami, które ja uważam za wielką tragedię. Jaką książkę czytacie? Ta.. Teraz Bisia będzie odwracać uwagę od swojej "tragedii" książkami :\ Ja tam teraz czytam "Przed Świtem" Stephanie Meyer, mogłabym po ludzku napisać ostatnią część Zmierzchu, bo przecież każdy szympans wiedziałby jaka to jest ta ostania część zmierzchu. Moja logika... A raczej  jej brak ;c Lubicie jak pisze jakieś pierdoły, zupełnie nie trzymające kupy? Czy wolicie jak zamykam się w sobie i dodaję tylko stylizacje i napisy skąd co pochodzi: Czy z Evil Panda czy z It Girls? Przecież ja mówię i piszę zawsze co myślę. To dlaczego ja zawsze tyle gadam?
 
Buty Perfect Day | Torebka Subcouture | Spódniczka Basics | Top Evil Panda | Narzutka MM Fashion

Wydaję mi się że doll jest za gruba w ramionach, gdy ma na sobie tę narzutkę. Wydaję mi się?

xx

5 komentarzy:

  1. Mi też się tak wydaje, trochę to rzeczywiście dziwnie wygląda, ale ogółem jest ładnie
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać czyjeś wypociny, więc jeśli o mnie chodzi to się nie krępuj. Muszę przyznać, że sama przeczytałam wszystkie części Zmierzchu gdyż jestem wielką fanką fantasy i czytam wiele książek.
    Co do stylizacji: Wydaje mi się, że lepiej wyglądała by z inną spódnicą, lub po prostu innym kolorem. Myślę, że tutaj narzutka rzeczywiście pogrubia doll, ale myślę, że z innym dołem, można zmniejszyć ten efekt. :)

    ewa9995012

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że piszesz różne takie swoje przemyślenia, przynajmniej post jest ciekawy. ;) Również przeczytałam wszystkie części zmierzchu. ;) Co do stylizacji to jest całkiem ładna. Mina dollki mnie powala, jakby jej się i tak wszystko nie podobało :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)