wtorek, 27 maja 2014

Black&Gold

Hej, dzisiaj przedstawię Wam stylizację, w której połączyłam ze sobą złoto z czernią. Szczerze mówiąc to zdecydowanie bardziej od złota podoba mi się srebro, ale nie mogę ciągle używać jednego paska ze srebrną klamrą i kurtki z Chanel ze srebrnymi ćwiekami. Mała odmiana nie zaszkodzi :p
Co myślicie o tej stylizacji?
Edit: Dodałam drugą wersję z innymi butami.


| kurtka - HB summer retro | buty - Nelly/PPQ | bluzka - Fallen Angel | torebka - Callie's Picks | spodnie LE|

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, nie jestem przekonana tylko do butów ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, te spodnie są boskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wydanie klasycznego połączenia. Wszystko jest bardzo ładnie przemyślane. Buty z drugiego obrazka faktycznie lepiej tu pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli pojawia się taka kolorystyka, to ja jestem kupiona już na wstępie. Bardzo mi się podoba ;) Zgadzam się że drugie buty wyglądają tu lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ;) Podobają mi się obie wersje.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)