czwartek, 22 maja 2014

Wściekła na adminów

Hej, dzisiaj się strasznie wkurzyłam na adminów, zrobili coś czego się nie spodziewałam. Wchodzę dzisiaj do StarDesign Fashion i chcę zaprojektować koszulkę na ramiączkach(tą za 6sd) a tu się okazuje, że jej nie ma. Świetnie, właśnie admini pozbawili mnie jednego ze sposobów zarabiania :( Napisałam już do nich wiadomość, ale wątpię czy to coś da :( Chyba właśnie się zakończyła moja kariera Designera, większość moich projektów była robiona właśnie na tą koszulkę.
Pomijając moje żale, mam dla Was letnią stylizację, u mnie dzisiaj jest mega upalnie, więc nie mogło to nie udzielić się stylizacji :p 
Co myślicie o tej stylizacji?

| naszyjnik - Royalty | top, buty - LE | pasek - Fallen Angel | tatuaż - Evil Panda | torebka - HB Weekly | spódniczka - RIO 


Przy okazji dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe :)| 

6 komentarzy:

  1. Wczoraj zauważyłam, że topów nie można już projektować. Miałam kilka na manekinach i nie mogłam już ich kupić, chociaż wyświetlała się cena 0 sd ;) No ale nie udało się ;)
    Stylizacja całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie też zauważyłam, szkoda że usunęli -_- co do stylizacji, jest śliczna, kocham tą spódniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylka, kocham te spódnicę.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetnie, ale top mnie nie przekonuje, wymieniłabym go, reszta boska. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie topu ze spódnicą!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)