wtorek, 27 maja 2014

Must Have PPQ

Przepraszam, że post ukazał się tak późno, kolejny dzień przeznaczony na naukę (nieszczęsna matma). Ale już niedługo wakacje :) Stylizacja z użyciem kurtki, na którą nie miałam wcześniej żadnego pomysłu, myślę jednak, że jest w miarę dobrze. Użyłam w nich mojego MH z PPQ (koszt - 12 sd).

Koszulka - It Girls | Spodnie - Hot Hot Buys | Kurtka - Subcouture | Torebka - Christian Loubutin Tribute | Naszyjnik, Buty - PPQ | Okulary - Callie's Picks

Co sądzicie? ;)

8 komentarzy:

  1. Stylizacja przemyślana i z charakterem, a buty bardzo fajnie korespondują z kurtką.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te buty, ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, te buciki to zdecydowanie Must Have! Są na prawdę śliczne ;) Stylizacja średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, że buty są boskie, ale stylizacja nie wygląda już tak dobrze. Nie podoba mi się użycie tych spodni i tej koszulki. Dałabym tutaj coś bardziej eleganckiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też muszę zainwestować w te buty. Stylizacja mi się podoba, fajny dobór kolorystyczny i ogólnie chyba wszystko współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja nie podoba mi się. Spodnie są źle dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja całkiem fajna, choć kurta sprawia, że wydaje się ona"dość ciężka" ( mam na myśli całość stylizacji).

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)