niedziela, 18 maja 2014

Sun(day)

Witam was Kociaki! Na wstępie pragnę podziękować Kindze za gratulacje, ponieważ..... Dostałam się do ankiety na uzależnionych! Jestem bardzo szczęśliwa! Wiem że pewnie większość osób, które to czyta myśli: Zwariowała chyba. Ja do ankiety dostaję się co weekend.
Ale ja nie zwariowałam, to jest po prostu pierwszy raz kiedy mnie umieścili na uzależnionych.
Screen nie jest na białym tle, bo by żakietu nie było widać.
Obcasy B. Bizou | Spodnie It Girls | Bluzka Decades | Żakiet Rio | Czapka Orginal Future | Torebka Special Ofer | Okulary Fashion Inc.

xoxo

6 komentarzy:

  1. Gratuluję! :D Ale muszę Cię zmartwić, bo masz marne szanse na zostanie jasnowidzem :)

    Stylizacja bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo :) Też się dostałam i bardzo mnie to cieszy. Ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosuje na ciebie :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie lub bluzka do wymiany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś nie wygląda najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)