poniedziałek, 19 maja 2014

Inwencja twórcza

Hej, co do inwencji twórczej to takowej nie posiadam jeżeli chodzi o tytuły postów, bynajmniej nie tyczy się to do tworzenia stylizacji. Dzisiaj zrobiłam pierwszą stylizację, w której udało mi się stworzyć harmonijną całość z tą żółtą spódniczką. Kupiłam ją dawno temu w bazarku, zapłaciłam za nią całkiem sporo, bardzo mi się spodobała i musiałam ją mieć, nie patrzyłam na cenę. Niestety kompletnie nie wiedziałam z czym ją połączyć i biedna się tylko marnowała na wieszaku, na szczęście tylko do dzisiaj :)
Co myślicie o stylizacji?


| kurtka - Bonjour Bizou i Nicholas Kirkwood Tribute | top- darmówka | tatuaż - Evil Panda | krzyż - Fallen Angel | buty - Nelly | torebka - D-Signed(ukryty sklep) |spódniczka - Antidote |

6 komentarzy:

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)