piątek, 23 maja 2014

Panterka

Nareszcie weekend! Odpoczynek bardzo dobrze mi zrobi, szkoda tylko, że jutro ma padać - nici z opalania. Prawdopodobnie wizyta u fryzjera tez mnie ominie. W dzisiejszej stylizacji użyłam spodenek z CP, na które długo polowałam, aż w końcu są, szkoda tylko, że za sd, ale to nic. Nie użyłam torebki, bo miałam wrażenie, że za dużo się dzieje w tej stylizacji. Mam nadzieję, że wam się podoba :)
Top - Basic | Spodenki - Callie's Picks | Kurtka - Evil Panda | Buty - Nelly.com | Naszyjnik - PPQ | Bransoletka - WOTW (The Vote)

4 komentarze:

  1. Stylizacja mi się bardzo podoba. Również się zgadzam, że bez torebki jest lepiej. Strój jest wtedy stonowany i nie ma chaosu. Dobrze dobrane dodatki. Fajny pomysł na zaprezentowanie spodenek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodenki są cudowne, nie musiałabym kupować ich w Callies Picks, bo posiadam oryginał :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)