wtorek, 20 maja 2014

#12 - Green, white, blue in the sky! ♥

Tym razem mistrz Gimpa! Dzisiejsza stylizacja w kolorach niebieskich i zielonym XD Znowu te buty, i jeszcze połamana noga lalki ;* Nawet makijażu nie musiałam zmieniać, bo od wczoraj był w barwach zielono - niebiesko - białych ;> Jak ja lubię spodnie 3/4! Szczególnie w dzisiejszym piekarniku, ale ja byłam w kiecce ( pisaliśmy sprawdzian 5 - klasisty, i pochwalę się że napisałam wszystko o mieliśmy, bo było 1 zadanie z czymś, czego właśnie nie mieliśmy ;I ), a i tak było mi gorąco!

Kurtka - Apres Ski, buty - MM Fashion, bransoletka - LIU JO, spodnie, torebka - EVIL PANDA, bluzka - IT GIRLS, kolczyki - Stardoll Barbie ;>

A jeszcze dzisiaj tytułowa pioseneczka ( ciut zmieniona ;D ) :



4 komentarze:

  1. Niezbyt mi się podoba, nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ale fryzurkę bym zmieniła aby nie przeszkadzała kolczykom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, chociaż nie moja stylistyka i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowo, ale mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)