niedziela, 25 maja 2014

Wyniki ankiet

Nadszedł czas aby ogłosić, która z dziewczyn zostanie na blogu na stałe. 

Ankieta dotycząca Weroniki:
Większość osób zagłosowała na "Nie", więc niestety musimy się pożegnać z Weroniką.
 Dziękuję Ci za cały wkład w bloga, no cóż czytelnicy zadecydowali, że musisz odejść ze stanowiska redaktorki, ale zawsze możesz zostać z nami jako czytelniczka, a kto wie może za jakiś czas twoje stylizacje bardziej się spodobają czytelnikom i zostaniesz przyjęta do redakcji na stałe :)
Jeśli chcesz możesz opublikować pożegnalny post.

Ankieta dotycząca Niny:
Większość osób zagłosowała na "Tak", dlatego Nina zostanie na blogu. Gratuluję :)



Dziękuję wszystkim, za głosowanie w ankiecie.

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem głosowanie dobrze się odbyło i lepsza osoba zasługuję by tu zostać. Nie czuj się urażona Weroniko, że większość głosów było na NIE, masz swój styl, ale wiadomo, że nie każdemu on musi odpowiadać. Gratuluję Ci Nino, że zostajesz z nami jako redaktorka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałabym aby obie zostały. Polubiłam Weronikę, mimo że miała styl, który nie każdemu odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię posty Weroniki i szczerze mówiąc jestem zawiedziona, że musi odejść. Tworzyła stylizacje które nie były szablonowe, może nie wszystkie były udane, ale każdy popełnia błędy.

    Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, mówi się trudno ;) W każdym razie dziękuję za szansę pisania tutaj, dziękuję za wszystkie głosy na tak i na nie, to da mi motywację do ulepszania swoich stylizacji. No i gratuluję Ninie, życzę jej powodzenia w dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze dodać, że pożegnalnego posta nie będę pisać, ten post traktuję jako pożegnanie.

      Usuń
  5. Ja zagłosowałam 2 razy na ,,Tak", szkoda, że Weronika odchodzi z bloga :/ Chciałabym, żeby obie zostały. No cóż, ale jeśli musi odejść to trudno.
    Weronika! Nie zniechęcaj się :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)