sobota, 31 maja 2014

Rozpogadza się

Nareszcie się robi ciepło i słonecznie, miałam już dosyć deszczu. A jak u was z pogodą? Poprawa czy raczej nie? Dzisiejsza stylizacja jest elegancka, ale odbiegłam od klasycznego połączenia czerni z bielą, postawiłam na czerwień i troszkę bieli, myślę, że wyszło nawet nawet, cała stylizacja (nie licząc naszyjnika) jest wykonana za sm; ocenę pozostawiam wam :)
Bluzka - Basic | Spódnica - Wild Candy | Buty - Rio (The Vote) | Torebka - Red Carpet (The Vote) | Okulary - Callie's Picks | Naszyjnik - PPQ

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się, elegancko i skromnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest źle, wygląda poprawnie, kolory, części stroju są ok, ale jednak ja bym tak doll nie ubrała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca w moim stylu, dlatego jakoś niezbyt mi się spodobała, ale jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okularki nie pasują, są pomarańczowe, a stylizacja utrzymana w czerwieni i bieli. :) Nawet mi się podoba. c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja średnia, jak się patrzy na całość jako jedność ma się wrażenie, że coś tu nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)