czwartek, 15 maja 2014

Wianek

Hej, przygotowałam dla Was stylizację w której użyłam wianek, pochodzi on z najnowszej kolekcji Rivieria.
Nie do końca lubię takie dodatki, jak ten wianek, bo tak na prawdę to nie wiadomo jak tego użyć, miałam obawy jak go kupowałam, że nie będę mogła z nim nic stworzyć, a zrobienie tej stylizacji poszło mi bardzo łatwo. Wybaczcie, że nie napisałam sklepów, ale nie mam czasu, zaraz wychodzę, nadrobię to jak wrócę :)
Co myślicie o stylizacji?

|bluzka(sukienka) -LE |wianek - Rivieria |spódnica - Evil Panda |pasek - Antidote |buty - Young Hollywood |




5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z ta spódnicą, którą uwielbiam i sukienką. Wszystko pasuje, a ten wianek jest po prostu cudowny ;>
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja ;) Ja właśnie rozważam zakup tego wianka bo właśnie też rzadko używam tego typu rzeczy, a nie chcę wydawać sd po to żeby zająć miejsce w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja wyszła świetnie. Lekkie kolory i wdzięku nadaje ta spódnica. Kokarda bardzo dobrze gra rolę łącznika. Ładnie wyeksponowane obojczyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)