piątek, 16 maja 2014

Miętowo

Mam dla Was stylizację, w której główną rolę odgrywa kolor miętowy. Zrobiłam dwie wersje tej stylizacji, bo nie mogłam się zdecydować, które buty i torebka pasują lepiej :p 
Na szczęście już ogarnęłam swoją wcześniejszą depresję, pogoda zrobiła się na tyle dobra, że mogłam się wybrać na rower (ogólnie nie znoszę uprawiać sportu, po przebiegnięciu jednego boiska dostaje zadyszki i jestem beznadziejna w gry zespołowe, nienawidzę lekcji w-f, a jazdę na rowerze uwielbiam, jest to jedyny sport jaki lubię :), od razu mi się poprawiło. Heh, musiałam jeszcze "uciekać" przed policją, bo oczywiście nie chciało mi się schodzić z roweru na pasach i do tego jechałam ze słuchawkami w uszach, ale na szczęście byli w miarę daleko, więc zdążyłam czmychnąć xD
Ależ mi się wzięło na zwierzenia :p

| kurtka - Bonjour Bizou | top - Archive | pasek - Antidote | spódniczka - DVF Tribute | torebka - Voile/Hot Buys Weekly | buty - Voile/Bonjour Bizou |

Co myślicie o stylizacji? Która wersja jest według Was lepsza?

7 komentarzy:

  1. Druga lepsza ;)
    Całość bardzo fajna, warkocz się pięknie wpasował! :D
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie wersje bardzo mi się podobają ;) Ślicznie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja lepsza, bardziej wpasowuje się kolorystycznie i nie dostaje od reszty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje ok jednak druga jest dużo lepsza dobrze dobrana kolorystycznie. Zazdroszczę spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie wersje mi się podobają :) użyłaś ślicznych kolorków, uwielbiam miętowy
    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się wersja druga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie lepsza jest pierwsza, ale obydwie śliczne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)