sobota, 24 maja 2014

Dekoratorka Wnętrz - drugi pokój

Hej, dzisiaj mam dla Was kolejną przemianę mojego pokoju. Jestem pewna, że ta nie spodoba się Wam tak bardzo jak poprzednia, ale nie mogłam zrezygnować z posiadania w swoim apartamencie "mrocznych" wnętrz. Dzisiaj pokażę właśnie jedno z tych "mrocznych", dlatego większości z Was się nie spodoba.
Ta metamorfoza nie była tak gruntowna jak poprzednia, tutaj zmieniłam trochę ustawienie mebli, kilka dodałam, kilka wywaliłam, a tam robiłam wszystko od nowa. Tutaj możecie zobaczyć poprzedni pokój --> link
Co myślicie o metamorfozie?

Przed
Po

5 komentarzy:

  1. Dobrze urządzone wnętrze. Fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele tutaj nie zmieniłaś, podoba mi się, że użyłaś lustro, ono rozjaśnia trochę klimat pokoju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie mroczne pokoje. Żałuję, że sama nie zbyt potrafię na Stardoll robić właśnie takie ciemne pokoje ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciemno, mroczno, nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)