środa, 21 maja 2014

#13 - Boots...

Dzisiejsza stylizacja była robiona na konkurs, musiałam użyć tych butów XD Omygy... Ze wgl mi coś wyszło! ;D Przepraszam za głowę, ale nie moja lalka i makijażu oraz fryzury nie mogłam zmienić ;/ Nie mam za bardzo czasu, więc przejdę do sedna :


Buty - Voile Holiday Triubute, sukienka ( albo sweter ) z szalikiem - Chanel Tribute, przedłużenie ( szare ) - stylein ( nie jestem pewna XD ), torebka - HOT BUYS, kapelusz - bizou ;)

EDIT: OMYGY, dopiero zauważyłam że była stylka na ten konkurs post niżej ;> LOL XD

6 komentarzy:

  1. Mnie się jakoś tak nie podoba. Kapelusz w ogóle nie pasuje do tych włosów, wygląda to nienaturalnie. Stylizacja z tymi butami to dość duże wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale mówiłam, że nie mogłam wybrać włosów :I

      Usuń
    2. Ale nie musiałaś wybierać kapelusza :P

      Usuń
    3. Ale chciałam żeby było zimowo, to dałam jej ten kapelusz XD

      Usuń
  2. Całkiem spoko pomysł na look, ale kapelusz niszczy efekt. Fryzura jest adekwatnie dobrana do stylizacji. Bez kapelusza byłoby super.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)