niedziela, 25 maja 2014

Cotygodniowa Loteria

Z poprzedniej loterii:
Wiszący fotel wygrywa IceDiamondStar
10sd dostaje Marysia...xD
200sm wędruje do Karensis

Gratuluję, macie 24 godziny na zgłoszenie się w mojej  KG  po odbiór nagród. 


W tym tygodniu do wygrania są: bluzka LE, 10sd oraz 200sm.
Aby wziąć udział w loterii trzeba być publicznym obserwatorem bloga lub jeśli obserwuje się bloga przez konto Google + (nie połączone z bloggerem) należy wysłać dowód obserwacji (redaktorki nie mogą brać udziału).
Wyniki już za tydzień :)


33 komentarze:

  1. Zgłaszam się. :)

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dziękuję. ♥ W tym tygodniu również się zgłaszam. Bluzka z LE to moje stardollowe marzenie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Piękna bluzka c:
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.tinypic.pl/4p9g0zi6mkws <---dowód ;)
    Zgłaszam się
    RockyDanceCece

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    VirginiaaStar

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, nie ukrywam, że zależy mi jedynie na starmonetach.

    MagdozaurusRex

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    IceDiamondStar

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo prosiłabym o 10sd bo mam cieżką sytuacje na koncie mam 0 sd a musze wykonać zadanie kture polega ze musze coś kupić za sd :(
    BubblyKamanGirl

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się :D

    - Karolinka526

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)