piątek, 23 maja 2014

#15 - WENA JEST!



Wczoraj kompletny brak weny, dziś jej nadmiar! Naprawdę przepraszam za brak, ale wczorajszy brak weny mnie powalił ;/ Wynagrodzę to wam konkursem na stylizację, powiem tylko że wygraną będzie 50 Sd - czyli jakieś rzeczy z wishlisty i sukienka by me ( samouwielbienie : poziom hard ). Cd. stylizacji to jest ona w kolorach różu, żółci i bieli ;) 


Buty - MM Fashion, wianek, spodnie- Pretty n Love, opaska - bizou, torebka - archive, bransoletka - bez marki, koszula - Honey Maid ;)

8 komentarzy:

  1. Jaka śliczna stylizacja (: Myślałam że z tą bluzką nie da się stworzyć jakiejś fajnej stylizacji a jednak (:

    Tional12

    OdpowiedzUsuń
  2. Stanowczo mi się nie podoba, każdy element jest "z innej parafii".

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się nawet podoba :)
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja no nie jest najlepsza, ale też nie najgorsza. Torebka jest źle dobrana, ponieważ ma za mocny kolor. Osobiście nie ubrałabym tak mojej doll, ale strój nie jest tragiczny.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)