sobota, 17 maja 2014

Dekoratorka wnętrz

Hej, od dzisiaj będę Wam pokazywać metamorfozy mojego apartamentu. Jakiś czas temu zauważyłam, że większość moich pokoi wygląda nędznie, no cóż dekorowałam je jakieś cztery lata temu, w takim razie już najwyższa pora na gruntowny remont :)
Dzisiaj przedstawię Wam fragment mojego głównego pokoju, na razie jest gotowy tylko w połowie i dlatego, teraz  pokażę Wam jedynie część tego pokoju. 
Co myślicie o tym wnętrzu?


Jeszcze mam dla Was taką małą radę, jeśli chcecie zrobić sobie ściany z płytek ze stardesign to polecam się wybrać do bazaru, ja białe płytki kupowałam za 2sd, a jak sama miałabym je robić to zapłaciłabym o połowę więcej.

4 komentarze:

  1. Świetnie to wygląda :) Podoba mi się taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka, modny minimalizm, bardzo dobrze wygląda pokój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki minimalizm. Zapowiada się ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)