niedziela, 25 maja 2014

Mini Must Have - Callie's

Mam dla Was kolejny post z Mini Must Have, tym razem wybrałam dwie rzeczy z Calle's Picks.
Wybrałam ten kostium ze względu na jego górę, dół całkowicie mi się nie podoba, ale można go zakryć i wyeksponować ładną górę.
Co do spódniczki wybrałam ją, dlatego że po prostu jest świetna. Warto ją kupić, gdyż świetnie się prezentuje na doll i stylizacja z nią nie będzie nudna :)

1| pasek, spódniczka - Fallen Angel | buty - Sonia Rykiel | torebka - D-Signed | tatuaż - Evil Panda | naszyjnik - Hot Buys Summer Retro |
2 (tak wiem skopiowane połączenie spódniczki i kostiumu, ale za bardzo mi się podoba, żebym miała nie skorzystać :p)
| pasek, buty - Fallen Angel | okulary - Hot Buys Summer Retro/Callie's Picks | torebka - Nelly |
3 | naszyjnik - Hot Buys Summer Retro | pasek, torebka, koszula - Nelly | top - Archive | buty - Bonjour Bizou |

10 komentarzy:

  1. Druga podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu to body nibby ma być Must Have? xD Jest okropne, spódnica jest jak najbardziej must have, ale nie body. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu :p w poście napisałam uzasadnienie moich wyborów, chyba nie wysiliłaś się i nie przeczytałaś. Podoba mi się góra tego body, a brzydki dół wystarczy zasłonić, mi się podoba dlatego dodałam je jako moje must have :)

      Usuń
    2. Nie bój się, czytam wszystko. Po prostu dla mnie to sredni argument, ale ok.
      2 i 3 stylizacje bardzo ładne :)

      Usuń
    3. Cieszę się, że przeczytałaś :) Jak ktoś ma inne zdanie to raczej żaden argument nie sprawi, że jego opinia się zmieni :p

      Usuń
  3. Pierwsza stylizacja- mistrz. ;) Świetne outfity, bardzo mi się podobają, a szczególnie pierwsza i druga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja najlepsza. No ja muszę jeszcze uzbierać 2 sd na spódniczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Je mam żadnej z tych rzeczy, mam jakoś problem z tą spódnicą, ale Twoje propozycje bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)