wtorek, 20 maja 2014

Nowa kurtka HB

Hej, tak jak pewnie się domyślacie po samym tytule (tak, ja i moja kreatywność tytułowa xD) przedstawię Wam stylizacje z nową kurtką HB. Według mnie ta kurtka, jest bardzo ciekawa, ale nie jest łatwa w użyciu, kiedy doda się zły dół kurtka sprawi, że barki doll będą wyglądać ogromnie co daje nie zbyt fajny efekt.
Co myślicie o tej stylizacji? Która wersja lepsza?

| kurtka - RIO | gorset - LE | top pod gorsetem - Winx | spódniczka - DKNY | 
1| torebka - Supertrash Girls | buty - Valentino Trinute |
2| naszyjnik - Royalty | tatuaże - Evil Panda | buty - LE| 
mistrz painta pozdrawia

5 komentarzy:

  1. Obydwie wersje mi się podobają :) ta kurteczka jest śliczna
    + nie mistrz painta pozdrawia też:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ktoś to dojrzał xD Nie mogłam się powstrzymać, gdyż druga stylizacja to moje paintowe dzieło :p Szczególnie ten tatuaż na nodze udało mi się fajnie przestawić :)

      Usuń
  2. Kartka świetna, tak jak Twoja stylizacja :) Bardzo dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylka lepsza, ale dodałabym do niej tatuaż na nogę ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)