sobota, 24 maja 2014

Dress time

Jak tam u was pogoda? Deszczy czy słońce? :) u mnie rano popadało troszkę, a teraz piękne słońce i czyste niebo. Jutro kończy mi się okres próbny i troszkę się denerwuję, ale będzie co będzie :) Posta dodaje na szybko, bo zaraz wychodzę. Stylizacja z wykorzystaniem mojej ulubionej sukienki, mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu :)
Sukienka - It Girls | Blazer - Fallen Angel | Pasek - Bonjour Bizou (kupiłam go chyba w 2008 roku i teraz jest w CP) | Buty - MM Fashion | Torba - Likometer FB

Co sądzicie? :)

5 komentarzy:

  1. Stylizacja całkiem dobra, ale pasek źle wygląda na tej sukience. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż gdyby tak zdjąć blezer to może i by z tym paskiem było okej. Albo blezer albo pasek, zdecydowanie. ;)

      Usuń
  2. Coś mi w niej nie pasuje, ale nie jest brzydka

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)