środa, 21 maja 2014

Summer is coming

Jak tam u was z pogodą? bo u mnie świetnie ;) Kolejny dzień nie miałam weny na stylizację, dlatego postawiłam na prostotę i elegancję. Zmieniłam też fryzurę; jedyne co mnie denerwuje w tych włosach to fakt, że nie są dopasowane dokładnie do twarzy doll, ale mówi się trudno. Odbiegając od tematu - co polecacie z nowej kolekcji CP? kupiłam już spodenki, które kiedyś były w Rio ;)
Koszula - Denim & Supply | Spódniczka - Basic | Buty - Riviera | Naszyjnik - Original Future | Torebka - Pretty n'Love

Jak Wam się podoba? :)

6 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo ładna, sama ostatnio zrobiłam podobną, tylko z innymi dodatkami bo spódniczkę miałam fioletową ;)

    A co do nowej kolekcji, jak na razie kupiłam sweterek ten za 13sd i właśnie zastanawiam się nad tymi spodenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja letnia, ładna, ale nie ma co podziwiać. Połączenie tej koszuli ze spódnicami z BASIC jest przereklamowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kupiłam te spodenki jak jeszcze były w RIO :)) Za 54 sm! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale trochę za prosta :)

    Ja na razie kupuję tylko niektóre za sm i zastanawiam się nad jednymi okularami do apartamentu. W sumie już nawet nie pamiętam, co tam jest. xD
    ayienn

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)