piątek, 30 maja 2014

Brak weny

Dzisiaj dopadł mnie totalny brak weny, do tego humoru jakoś nie mam. Dostałam nowy plan lekcji na czerwiec - piątek do 15! idealnie :( No, ale nic jakoś dam radę ze szkołą. A jak u was w szkole? :) mi została matma do ogarnięcia :) Przygotowałam dzisiaj stylizację, która niezbyt mi wyszła, ale nie miałam pomysłu na te spodnie, a od kiedy je kupiłam to nie stworzyłam z nimi żadnej stylizacji. Z resztą - oceńcie sami :)
Koszulka - It Girls | Spodnie - Bonjour Bizou | Buty - Special Offer | Kopertówka - Royalty | Naszyjnik - PPQ | Bransoletki - WOTW

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładna spodnie, jedyne co bym zmieniła to chyba buty albo torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, jednak zdjęłabym naszyjnik, ponieważ dekolt koszulki jest już sam w sobie ładny i nie trzeba ozdabiać szyi. Bransoletka nie pasuje i też bym ją zdjęła. Reszta świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ♥Ps: śliczna twarz ♥

    Tional12

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna :)
    Mi też została matma xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna, prosta, delikatna stylizacja. Zrezygnowałabym z naszyjnika, ogólnie bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, skromnie i dziewczęco- to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem stylizacja jest dobrze dobrana, choć użyłabym innej torebki, ponieważ ta za bardzo zlewa się ze spodniami i bluzką.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)