niedziela, 25 maja 2014

Mini Must Have

W tym tygodniu zamiast jednego dużego Must Have przedstawię Wam kilka postów Mini Must Have. Pewnie zastanawiacie się dlaczego, odpowiedź jest prosta, jest tyle rzeczy, które chciałabym pokazać, że gdybym wszystkie kupiła na raz byłabym całkowicie spłukana :p 


Pierwszą rzecz, którą wybrałam jest kurtka ze sklepu Velvet Orchid, według mnie jest świetna, ale nie rozumiem po co admini zrobili te dziury na ramionach -.- Kolejny dowód, na to że admini mają mega talent do psucia fajnych rzeczy, próbując je ulepszyć. Tak czy siak, te dziury można zakryć i wtedy zostaje tylko cieszyć się fajną kurtką :)

Oto dwie moje propozycje na jej wykorzystanie:
1| kurtki - Coco Chanel i Velvet Orchid | spodnie - LE | buty - Young Hollywood | top - Antidote | bluzka - Fallen Angel |
2| kurtki - Coco Chanel i Velvet Orchid | top - Bonjour Bizou | tatuaż i bransoletka - Evil Panda | pasek - Perfect Day | spódniczka - Young Hollywood | buty - Fallen Angel |


Co myślicie o stylizacjach? Podoba się Wam ta kurtka?

4 komentarze:

  1. Masz rację, ta kurtka to prawdziwy Must Have

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kurtka jest cudowna, bardzo mi sie podoba!
    + ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te dziury nie przeszkadzają :) Ta kurtka to zdecydowanie najlepszy wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje są świetne i dobrze wyglądają. Spodnie są zajefajne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli się zgłaszasz do konkursu/loterii nie zapomnij napisać swojego nicku ze stardoll :)